Intra in contul de student
OK OK
Plata Rapida Plata Rapida
EUROCOR - Cursuri prin Corespondenta
 
Meniu
HOME HOME
Despre Eurocor Despre Eurocor
Metoda de Studiu Metoda de Studiu
Cursuri Cursuri
GRATUIT lectia demo GRATUIT lectia demo
Conditii de Studiu Conditii de Studiu
Formular de Inscriere Formular de Inscriere
Contact Contact

Tematica pentru cursul de Reprezentant de Vanzari

» Caietul 1: Lectia 1 Reprezentantul de vanzari - interfata firma - client. Obligatiile si indatoririle reprezentantului de vanzari. Miturile si secretele profesiei. Lectia 2 Piata si orientarea de piata. Piata. Marketingul. Mediul de marketing. Concurenta. Clientii si nevoile acestora. Marketing-mix.
» Caietul 2: Lectia 3 Planificarea si organizarea timpului de lucru. Gestionarea eficienta a timpului. Stabilirea obiectivelor. Principiile bunei organizari a timpului. "Hotii de timp". Controlul realizarii sarcinilor. Lectia 4 Munca de birou. Biroul reprezentantului de vanzari. Organizarea locului de munca. Instrumentele de birou folosite de catre reprezentantii de vanzari. Baza de date continand informatii referitoare la clienti.
» Caietul 3: Lectia 5 Comunicarea verbala - vorbirea. Comunicarea. Comportamentul in timpul comunicarii. Arta comunicarii. Cum sa pregatiti o conversatie reusita. Lectia 6 Comunicarea verbala - ascultarea, citirea si scrierea. Ascultarea. Principiile ascultarii eficiente. Desfasurarea discutiei. Tipuri de intrebari. Secretele supermemoriei. Scrisul. Citirea.
» Caietul 4: Lectia 7 Comunicarea nonverbala - atitudinea, mimica fetei, privirea. Limbajul corpului. Ce exprima fata? Privirea. Autocontrolul emotional al reprezentantului de vanzari. Lectia 8 Comunicarea nonverbala - gesturi, organizarea spatiului, recunoasterea neadevarului. Limbajul mainilor. Salutul. Organizarea spatiului. Recunoasterea neadevarului.
» Caietul 5: Lectia 9 Sursele de informatii privind piata. Importanta informatiei. Necesitatile informationale. Sursele de informatie (date secundare, date primare). Baza de date despre clienti. Lectia 10 Metode de identificare a clientilor. Clasificarea clientilor. Procesul de identificare a clientilor. Sursele de informatie privind clientii. Stabilirea primului contact cu clientul.
» Caietul 6 Lectia 11 Pregatirea si organizarea intalnirii cu clientul. Scenariul intalnirii. Materialele de prezentare ajutatoare. Cum trebuie amenajat locul de desfasurare a intalnirii? Factorii perturbatori. Lectia 12 Desfasurarea prezentarii. Salutarea clientului. Cum sa facem prezentarea? Cum trebuie sa prezentam oferta? Cum sa controlam reactiile clientului?
» Caietul 7: Lectia 13 Argumentare si contraargumentare. Intrebarile. Argumentarea eficienta. Obiectiile - aparitia si respingerea acestora. Lectia 14 Finalizarea tranzactiei. Finalizarea vanzarii. Semnalele transmise de client. Modalitati de perfectare a vanzarii
» Caietul 8: Lectia 15 Tipuri de clienti si deservirea acestora. Tipuri de clienti din punctul de vedere al stilului comunicarii si al intervalului de timp de acceptare a noutatilor. Alte tipuri de clienti. Adaptarea stilului comunicarii. Lectia 16 Colaborarea cu clientii dificili. Clientii dificili - clienti speciali. Tipuri de clienti dificili
» Caietul 9: Lectia 17 Rezolvarea plangerilor, sesizarilor si reclamatiilor. Care sunt drepturile clientului nemultumit? Cum trebuie sa primim critica acestuia? Cum trebuie sa criticam? De ce fac oamenii reclamatii? Cum trebuie sa procedam in cazul clientului care face o reclamatie? Lectia 18 Service si servicii suplimentare. Produs sau profit? Pentru ce servicii sa optam? Cum sa limitam riscurile?
» Caietul 10: Lectia 19 Preocuparea pentru multumirea si satisfacerea clientilor. Clientul multumit si clientul nemultumit. Factorii ce actioneaza asupra satisfacerii clientului. Masurarea gradului de satisfactie a clientului. Lectia 20 Clientii secolului XXI. Factorii ce infl uenteaza clientul secolului XXI. Noua generatie
» Caietul 11: Lectia 21 Caracteristicile unui bun reprezentant de vanzari. Tipuri de orientari in materie de marketing. Rolul reprezentantului de vanzari. Trasaturi de personalitate dorite in cazul reprezentantului de vanzari. Stiluri de reprezentanti de vanzari. Lectia 22 Parteneriat si etica profesionala in relatiile cu clientii. Autocunoasterea si autoperfectionarea. De ce trebuie sa ne perfectionam ? Autoanaliza trasaturilor reprezentantului de vanzari. Stabilirea unei strategii de dezvoltare. Crearea propriilor "propuneri unicat de vanzare". Coaching. Formarea individuala. Formarea capacitatilor manageriale
» Caietul 12: Lectia 23 Cautarea unui loc de munca. Unde trebuie sa cautam oferte de serviciu? Asteptarile angajatorilor. Interviul. Lectia 24 Cum sa construim un CV. CV-ul. Scrisoarea de motivatie. Scrisoarea de recomandare

» Inapoi la Cursuri Reprezentant de Vanzari
 
Cum invat?Cum primesc cursul?Cum platesc?Cum rezolv tema?Cum iau vacanta?Ce diploma primesc?
descarca acum