Intra in contul de student
OK OK
Plata Rapida Plata Rapida
EUROCOR - Cursuri prin Corespondenta
 
Meniu
HOME HOME
Despre Eurocor Despre Eurocor
Metoda de Studiu Metoda de Studiu
Cursuri Cursuri
GRATUIT lectia demo GRATUIT lectia demo
Conditii de Studiu Conditii de Studiu
Formular de Inscriere Formular de Inscriere
Contact Contact

Tematica pentru cursul de Agent de Vanzari

» Modulul 1. Start catre excelenta in vanzari • Ce este vanzarea? • Rolul agentului de vanzari • Cariera in vanzari • Psihologia agentului de vanzari • Secretele unei vanzari de succes
» Modulul 2. Procesul de vanzare profesionista • Incredere, nevoi si putere de cumparare • Profilul vanzatorului profesionist • Etica in vanzari • Vanzarea produselor versus vanzarea serviciilor • Cele 7 etape ale procesului de vanzare profesionista
» Modulul 3. Pregatirea vanzarii • Obiectivele pregatirii • Prospectarea pietei - cum gasim cumparatorii potentiali? • Modelul "8 + 1" - cum structuram informatiile • Oportunitatea de vanzare • Pregatirea personala
» Modulul 4. Deschiderea vanzarii • A fi gazda sau oaspete • Ajustarea stilului de comunicare • Ajustarea comportamentului • Incertitudinile clientului si tratarea acestora
» Modulul 5. Evaluarea nevoilor • Alegerea unui produs - ratiune sau emotie? • Gama de produse • Adresarea intrebarilor pentru identificarea nevoilor • Ascultarea activa
» Modulul 6. Prezentarea produsului • Strategii de prezentare a produsului in fata clientului • Prezentarea pentru grupuri • Prezentarea pretului produsului - vanzare valoare versus pret • Promovarea imaginii de firma
» Modulul 7. Tratarea obiectiilor • Sursele obiectiilor • Tipuri de obiectii • Tehnici pentru tratarea obiectiilor • Cum reactionam la indiferenta?
» Modulul 8. Inchiderea vanzarii • Semnale de cumparare • Tehnici de inchidere • Inchiderea propriu-zisa a vanzarii • Esecul in inchiderea vanzarii
» Modulul 9. Post-vanzarea • Obiectivele post-vanzarii si modalitatile de realizare • Analiza post-vizita • Serviciile si comportamentul post-vanzare • DA si NU in relatia cu clientii
» Modulul 10. Managementul propriei activitati: cheia succesului in vanzari • Planificarea activitatii individuale; gestionarea timpului • Alocarea teritoriu-timp • Managementul conturilor clientilor • Cum facem fata stresului
» Modulul 11. Documente utilizate in sustinerea vanzarii • Necesitatea utilizarii documentelor in procesul de vanzare • Catalogul de prezentare • Fisa clientului • Oferta • Contractul comercial • Raportul de vanzari
» Modulul 12. Comunicarea - element esential in vanzari • Procesul comunicarii • Tipuri si stiluri de comunicare • Comunicarea la distanta • Bariere in comunicare • Comunicare si asertivitate
» Modulul 13. Negocierea in vanzari • Ce este negocierea? • Negociatorul: model de succes al agentului de vanzari • Etapele negocierii • Tipuri si tehnici de negociere pentru a vinde mai bine • Negociem de fiecare data? Alternative ale procesului de negociere
» Modulul 14. Orientarea spre client • Clienti diferiti, vanzare de succes • Metode de fidelizare a clientilor • Castigarea de noi clienti si recastigarea celor pierduti • Managementul reclamatiilor • Managementul relatiilor cu clientii (CRM)
» Modulul 15. Merchandising si succes in vanzari • Importanta merchandisingului • Reguli de promovare a vanzarilor • Tipuri de materiale promotionale la locul de vanzare • Tehnici de prezentare si vanzare la targuri si expozitii
» Modulul 16. Dezvoltarea profesionala a agentului de vanzari • Nevoile proprii de perfectionare • Autoinstruirea si trainingul agentilor de vanzari • Munca in echipa • Criterii de evaluare a performantelor in vanzari

» Inapoi la Cursuri Agent de Vanzari
 
Cum invat?Cum primesc cursul?Cum platesc?Cum rezolv tema?Cum iau vacanta?Ce diploma primesc?
descarca acum